Кошик
137 відгуків
Обов‘язкова передплата!Умови відправки
Додати відгук
Кошик
Matexa Store - Shop Online
+380 (50) 392-67-71
+380 (50) 390-18-37

Умови гарантії

Гарантії на товари відповідно до Закону України «Про захист прав споживача»

 

Ґрунтуючись на положеннях Закону України «Про захист прав споживача»:

1. Відносини між споживачем та виробником (продавцем) регулюються Законом України «Про захист прав споживача» (ЗЗПС), яким встановлено:

1.1. Гарантійні терміни, протягом яких виробник / продавець бере на себе обов'язки здійснювати безкоштовно ремонт і заміну відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;

1.2. Гарантійні зобов'язання з різних груп товарів;

1.3. Умови гарантійного ремонту;

1.4. Права споживача у разі придбання товарів належної/ неналежної якості.

Гарантійний строк на товар, який не має певного сезону шкарпетки, обчислюється з дня продажу товару, на сезонний товар — з початку відповідного сезону (Стаття 7 ЗЗПС). Гарантія на виріб дійсна тільки в період сезону, до якого цей товар відноситься. Наприклад, шкіряні босоніжки (гарантія 30 днів) придбано 10 вересня (за 6 днів до закінчення сезону). Гарантія на них закінчується 7 червня наступного року (на 24-й день з початку літнього сезону).

2. Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинна відповідати взуття:

· ДСТУ 2157 «Взуття. Терміни та визначення»;

· ДСТУ 2158 «Взуття. Дефекти. Терміни та визначення»;

· ГОСТ 26167:2009 «Взуття повсякденне. ТУ»;

· ГОСТ 26166-84 «Взуття повсякденне з синтетичних та штучних шкір. ТУ»;

· ГОСТ 19116:2007 «Взуття модельне. ТУ»;

· ГОСТ 26165:2009 «Взуття дитяче. ТУ»;

· ДСТУ 2063 «Взуття для активного відпочинку. ТУ»;

· ГОСТ 1135:2007 «Взуття домашнє, дорожня. ТУ».

2.1. Згідно гол. 3 «Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами», затверджених наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 104 за ознаками сезонності взуття поділяється на:

· зимове - утеплене всіх видів;

· весняно-осіннє - чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики неутеплені, туфлі закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретанів;

· літнє - туфлі літні відкриті, сандалети, сандалі та інше.

2.2. Сезони взуття:

· Зимовий: 15 листопада — 15 березня;

· Весняно-осінній: 15 березня — 15 травня; 15 вересня — 15 листопада;

· Річний: 15 травня — 15 вересня.

2.3. Терміни гарантії за видами взуття:

2.3.1. Взуття повсякденне:

· з верхом з натуральної шкіри, текстилю або комбінованим - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26167:2009);

· з верхом із синтетичних і штучних шкір з шкіряною підошвою - 40 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

· з підошвою зі шкіри з гумовою накладкою - 45 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

· з підошвою з кожволона, стиронипа, транспорента, полівінілхлориду -
60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

· з підошвою з поліуретану, пористої гуми, термопластичного еластомеру - 70 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26166-84).

2.3.2. Взуття модельне (незалежно від матеріалу) - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 19116:2007).

2.3.3. Взуття для активного відпочинку - 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ДСТУ 2063).

2.3.4. Взуття домашнє і дорожня - 40 днів з дня продажу через роздрібну мережу (ГОСТ 1135:2007).

2.3.5. Дитяче взуття (не залежно від матеріалу, з якого виготовлена) - 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26165:2009)

2.4. Гарантійні терміни на шкіряно-галантерейні вироби:

· 30 днів — дрібна шкіргалантерея, господарські сумки, пляжні, дитячі, шкільні рюкзаки, шкіряні ремені, рукавички.

· 50 днів — сумки жіночі, чоловічі, дорожні та спортивні.

· 70 днів — валізи, ділові портфелі і папки.

3. Обмін, повернення і гарантії

3.1. Недоліки — будь відміну продукції від вимог нормативно-правових документів, умов договорів або вимог, які пред'являють до них, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем). Може бути усунено протягом 14 днів, і це не вплине на зовнішній вигляд і функціональність виробу. При виявленні недоліків клієнт може вимагати:

· Пропорційно зменшити ціну;

· Безкоштовно усунути недоліки в розумний строк;

· Відшкодувати витрати на усунення недоліків товару.

3.2. Суттєві недоліки роблять неможливим чи недопустимим використання товару, які виникли з вини виробника (продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:

· недоліки взагалі не можуть бути усунені;

· усунення недоліків потребує понад 14 календарних днів;

· недоліки суттєво змінюють товар.

3.3. Клієнт може вимагати:

· розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

· заміну товару на аналогічний.

3.4. Гарантійний ремонт:

· здійснюється у період гарантійного строку при наявності чека із зазначенням дати купівлі;

· безоплатного усунення недоліків товару має бути виконане протягом 14 днів з дня звернення покупця (Стаття 7 ЗЗПС);

· при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування товару в ремонті (Стаття 7 ЗЗПС).

3.5. Важливо:

· Клієнт має право повернути / обміняти товар протягом 14 днів (не рахуючи дня купівлі) за умови, що товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд і споживчі якості. Повернення проходить тільки при наявності паспорта / водійського посвідчення.

· Гарантійні терміни на товар відраховуються з дня покупки товару (з початку сезону для сезонних товарів), а на товар обмінений — з дня його обміну (Стаття 7 ЗЗПС).

4. До відома споживачів:

4.1.        Согласно г. I ст. 1 Закона Украины «О защите прав потребителей»: Гарантийный срок - это срок, в течение которого изготовитель (продавец) принимает на себя обязательства об осуществлении бесплатного ремонта или замены соответствующей продукции в связи с введением ее в обращение.

4.2. Строк служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) задовольняє вимоги споживача р. II ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків продавцем не розглядаються.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner